Niet geheel tevreden met uw aankoop, of heeft u zich vergist? Geen probleem. Bij JW Dive kunt u een artikel binnen veertien dagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet, ongeschonden en ongebruikt is en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

Na de termijn van veertien dagen bent u de rechtmatige en onomkeerbare eigenaar van het artikel.

Neemt u voor het retour zenden van één of meerdere producten contact op met ons op. Bel tijdens openingstijden naar +31(6) 54343179 of mail naar retour@jwdive.nl. U ontvangt van ons dan het retouradres.

Ook als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, dan dient u binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op te nemen. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen! Bel naar +31(6) 54343179 of mail naar retour@jwdive.nl.

De verantwoordelijkheid en de kosten van het retourzenden komen voor uw rekening, tenzij na overleg anders overeengekomen (bijvoorbeeld in geval van gebreken). Wanneer u de bestelling ongefrankeerd retourneert, zijn wij genoodzaakt extra kosten à € 12,50 in rekening te brengen.

Als u een retour naar ons stuurt dient u ervoor te zorgen dat de zending voldoende gefrankeerd is. Als wij tengevolge van een ontvangen retourzending wederom naar u dienen te versturen, dan nemen wij de portokosten in veel gevallen voor onze rekening. Wij doen dat niet indien de reden voor retour incorrect is (bijvoorbeeld een defect product wat niet defect blijkt te zijn). We brengen dan de werkelijke retour kosten in rekening (dat is voor een zending binnen Nederland ongeveer 12,50 euro).

In onderstaande gevallen kunnen artikelen NIET geruild worden:

  • Zuurstofanalyzers die uit de verpakking gehaald zijn
  • Batterijen die uit de verpakking gehaald zijn
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn
  • Artikelen niet voorzien van aankoopbewijs en/of garantiekaart
  • Op uw speciale wensen gemaakte producten zoals bijvoorbeeld natpakken en/of droogpakken op maat
  • Artikelen die niet bij JW Dive zijn aangeschaft

Wanneer u een product retour stuurt, ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen veertien dagen wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Uiteraard kunt u het te retourneren product ook persoonlijk afgeven in onze winkel tijdens onze openingsuren.